Fredag 11/4

Tjena,
Denna fredag har varit bra trots att pappa har opererats idag. Det hade gått lite sådär för det hade varit lite komplikationer. Men än så länge verkar det bra med honom. Operationen skulle ta ca 4 timmar, men den tog längre tid. Dom började operera honom 9:30 i morse, men han var klar ca 14:30.  Han ligger på uppvaket nu.
Min underbara bästis K har varit här idag. Hon sköt upp resan tillbaka till sundsvall tills imorgon. För min skull. Hon är så underbar. Jag har inte varit så orolig idag för pappa. Hon fick mig att skingra tankarna lite. Vi var på Pema idag för jag skulle höra om jag kunde arbetsträna där. Jag kunde det. K köpte ett par solisar till mig som är så coola. Det "stod" typ mitt namn på dom. Jag är så glad att jag har henne. Hon är en sådan vän som jag har letat efter. Hon finns där för en, när man verkligen behöver någon. Jag är likadan till henne. Vi har en sådan vänskap många drömmer om. Vi är soulmates. :)
Igår var en lite jobbig dag. Det var årsdagen när min älskade mormor dog. Kan inte fatta att hon har varit "borta" i 19 år. Tiden går så otroligt fort.
Nu ska jag börja göra middag till mig och mamma.

Har ni någon bästis som ni kan vara er själva med? Och som finns där i alla väder? Någon som ni kan dela allt med. Både gott och ont?

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid och lust får du gärna lyssna på mig, spelar & sjunger, i bloggen..
Ha en bra fredag!

2008-04-11 @ 19:11:52
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0