Lördag 12/4

Tjena,
Dagen har varit ok. Har hälsat på pappa idag. Han har så ont. Jobbigt att se. Han ska stanna till tidigast måndag. Det hade dock inte varit några komplikationer när han opererades. Jag hade missförtått det.
Just nu så sitter jag här och lyssnar på ett klipp från NKOTBs nnya låt. Den heter Click Click Click. Så jävla bra låt. Jag längtar så efter deras skiva. Hoppas att den släpps snart. Den ska finnas i min skivsamling.  :D Yay.
Såg Extra Extra på tv idag och dom tyckte att det var ett minus att dom var tillbaka. Det tycker inte jag. Det är ett stort PLUS att dom är det. Så många fans som har väntat på detta. Det verkar dock vara en liten trend med dessa reunions. Take That och Five är också tillbaka. Behöver nog inte säga att jag är ett fan till dom också.
Nu ska jag hitta på lite annat.
Sov gott.
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0