Måndag 14/4

Tja,
Pappa är kvar på sjukhuset. Han har haft så ont. Det hade nog varit lite komplikationer när han opererades. Dom fick byta kateter på uppvaket. Idag fick han byta igen. Urinen hade gått in i bukhålan. Det är nog därför han har haft så ont. Igår fick han 2 påsar blod. Han har förlorat rätt mycket blod. Men han mår bättre och bättre för varje dag. Skönt.
Idag började jag min arbetsträning på Pema, och det gick bra. Jag fick prismärka lite varor och sedan så fick jag hänga upp dom. Ska ändra om lite bland pärlavdelningen. Det började jag och J med idag. Man hinner dock inte så mycket på 2 timmar. Idag gjorde vi inte det iallafall. Haha. Jag och J pratade bort över 1 timma. Han är super trevlig. Precis som hans fru och hennes syster och föräldrar. Man känner sig så välkommen när man kommer dit. Ska tillbaka imorgon och arbetsträna. Ska vara där till den 25/4. Det ska bli kul.
Imorgon känner jag att det blir lite stressigt. Ska till apoteket, hälsa på pappsen, handla och jobba. Jag måste gå upp i tid om jag ska hinna med allt innan jobbet. Börjar kl 16 så det gör jag nog. Men jag gillar ju att sova länge. Det vet dom som känner mig. :) hehe.
Jag är så shop sugen. Vill köpa lite nya kläder, skor, smycken m.m. Men har inga pengar :(  Men men, det löser sig.
Nu ska jag sova. Är så trött.
God natt & sov gott.
Puss & kram
image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0