Skit tisdag...

Tjena,
Har precis kommit hem från att ha varit hos bilmeken. Bilen är INTE klar. Skit också. Vi som behöver bilen. Och jag skulle träffa K idag, men det går inte. Det är så länge sedan jag såg henne. Saknar ju min bästis. Och jag skulle köra imorgon till kursen i lund, men som tur är kunde den andra som också kör köra imorgon. Vi turas om varannan vecka att köra. Det är bra.
Är lite orolig idag. Pappa ska opereras på fredag.  Han har fått cancer. Det är ingen farlig cancer. Men ordet cancer är ett så laddat ord. Jag hatar det ordet. Men ordet "kräfta" som dom sa förr i tiden är ännu värre tycker jag. Jag vill att min älskade pappa ska bli bra.  Och det vet jag att han blir. Men oron sitter kvar ändå. Varför händer all skit oss? Både mormor och farfar hade också cancer och dom dog. Så det är väl därför man oroar sig. Jag vet att min pappa inte kommer att dö. Gud vad jag saknar min mormor. Hon var världens underbaraste. En ÄNGEL var hon. På torsdag är det 19 år sedan hon dog. Saknar henne så. Saknar farfar också, men kände honom inte så som jag kände mormor. Jag tycker det är synd att jag inte riktigt fick lära känna farfar. Farmor och farfar var skilda. Dom skilde sig långt innan jag föddes. Och när jag var liten så hade farfar träffat en annan, och hon var en bitch. Det är nog därför som jag inte träffade farfar så ofta. Jag kan vara lite avis på L och D för att dom har en sådan bra kontakt med sin farfar (min pappa). Pappa har hittat på saker med dom och dom har gjort saker var för sig med honom. Det är asådant som jag vet att dom uppskattar. Och visst är det mysigt att få all uppmärksamhet från dom man älskar, och inte ha en syster eller bror som också ska ha uppmärksamhet. Och det är mysigt att vara själv med dom och bara göra saker som dom vill. Jag älskar mina brorsbarn så mycket. Kunde inte älskat dom mer om dom hade varit mina egna. :)
Åhhh vill bara få ut all den skit som jag har inom mig. Hur ska jag göra för att slippa oroa mig så för min pappa? Det är ju ingen farlig cancer. Men operationen närmar sig och jag blir bara mer orolig. Vill inte förlora min pappa. Jag vet att han kommer att läsa detta. Men detta är ord som jag inte kan säga rätt ut, utan måste skriva det istället.
Detta är som sagt en tråkig dag. Men idag kommer det sista avsnittet av The Starter Wife. Lite tråkigt sör jag gillar serien. Och Gossip Girl kommer inte heller idag, tror jag. Också en serie jag gillar. Och när kommer Beyond The Break tillbaka. Älskar surfing och Hawaii. Och är ju lite småkär i David Chokachi. :) Han är så snygg och sexig.

Vilken serie gillar ni?

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Jesica

Fint med rosa!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-08 @ 18:07:14
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Anna

Hejsan! Trevlig blogg! :)

Hmm , jag gillar desperate housewives och sex and the city ;)

Om du vill läsa öppna berättelser om killar, sex och kärlek, läs gärna vår blogg!

Ha en bra dag!
MVH
Anna, Isabelle och Jeanette

2008-04-08 @ 18:52:18
URL: http://confessing2all.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0