Tillbaka igen...

Hej på er,
Sorry jag inte har skrivit på ett tag nu. Jag tappade mitt blogg sug helt och hållet. Har dock inte mått så bra och har haft väldigt ont i kroppen. Har en reumatisk sjukdom. Jag hatar verkligen denna sjukdomen. Vad göra? Tur att det finns smärtstillande. Men vill helst inte ta dom, men när man har så ont som jag har haft och har fortfarande så måste man ta smärtstillande. Men men. 
Klockan är nu halv 4 på natten och jag kan inte sova. Har haft en super bra dag. Blev dock ledsen i söndags för jag hittade inte en klänning i Haléns katalogen som jag vill ha. Tänkte att det är väl inte meningen att jag ska ha den. Men av en konstig anledning så gick jag in på nätet i morse. Hamnade på Haléns hemsida och tänkte att för skojs skull kolla om jag kunde hitta klänningen där. Och det gör jag. Den finns kvar. Snacka om att jag blev glad. Det är meningen att jag ska ha den. :D hihi. Så hela dagen var jag super glad och hade en sådan energi. Det var till och med så att jag började diska lite glas och bestick, och sedan så plockade jag bort allt från vasken och bänken och städade den. Den blev så fin. Mamma och pappa blev glatt överraskade. Tyvärr så hjälper jag inte till så mycket här hemma, så det blir rätt mycket bråk ang det. Så jobbigt att vara 31 år och fortfarande bo hemma hos sina föräldrar. Jag älskar mina föräldrar jätte mycket och jag är glad att just dom är mina föräldrar. Dom har alltid funnits där för mig. Jag vet att mamma och pappa läser detta, så jag vill säga att JAG ÄLSKAR ER SÅ MYCKET. Tack för att ni finns. Ni är BÄST. Så igår var jag varit en duktig "flicka". Haha. Sedan så fick jag ett sms av K, som är min allra bästa kompis. Tack för att du finns K. Hon satt på tåget när till skåne. Så jag blev super glad. Så förhoppningsvis så ska jag träffa henne idag tisdag. Om vi får tillbaka bilen från verkstaden. Den la av fredagen den 28 mars. Så typiskt. Och så hade inte bilmekaren tid förrän idag. Så vi fick bilen dit till verkstaden.
Sedan för ca någon timme sedan så läste jag att NKOTB ska återförenas. Jippi. :D  Dom var mina favoriter. Är väl fortfarande. Och jag skäms inte för det. Jag tycker att man får gilla vilken musik och artist eller artister som helst. Kommer ihåg när jag gick i grundskolan så blev jag mobbad för bl a det att jag gillade dom. Men jag är en allätare, så jag gillar det mesta i musikväg. Sedan så vägde jag mig och jag ahr gått ner 12 kg. Är hur glad som helst. Har dock tagit en paus från Cambridgekuren men nu är jag på den igen. Kör ren-kur igen. Så jag ska ta och beställa klänningen och ha den som en morot. Och den är inte dyr heller. Lägger upp bilder när jag ahr skrivit detta inlägget klar.
Och, Petra jag kommer att visa mina smycken i slutet av veckan. :) Men jag är inte riktigt klar med dom så ni får vänta till veckan är slut. Väntar man på något gott så väntar man aldrig för länge. Fast jag skulle vilja säga att man väntar dock för länge. Haha.
Sedan så måste jag skryta lite om mina älskade brorsbarn. Under förra vecka så var dom i Österrike och åkte skidor med sin far (min bror) och hans sambo. Min bror är den enda av dom som kunde åka skidor sedan innan. Min brorsdotter L, min brorson D och min svägerska (som jag kallar henne för, fast dom inte är gifta) gick på skidskola. L och D hade chans att vara med i en tävling, men L ville inte för hon tyckte det var lite pinsamt, men D ställde upp. L ångrade dock sig och ville vara med men då var det försent. Vilket var synd för hon hade nog klarat det galant. D kom 2.a och fick silver. Way to go! :D Jag är så stolt över honom. Sedan resten av veckan så åkte dom alla 4 i svart pist. Det hade jag aldrig kunnat, eller vågat. Mamma, pappa, brorsan och jag var i dalarna när jag var ca 4-5 år för att åka skidor, och det var nog där som min bror fastnade för det. Själv gick jag ju på skidskola och jag var faktiskt bäst i gruppen. Men mamma skadade ledbandet i knäet och sedan så har inte vi åkt skidor mer. Synd för jag tyckte det var roligt. Men brorsan han fortsatte. Det hade varit så kul att åka snowboard, men nu hade man nog brutit alla benen i kroppen. Haha. Fast det är ju aldrig försent att prova på det. Men barnen hade haft det jätte bra iallafall.
Nu ska jag nog försöka sova lite. Hoppas att tisdagen blir lika bra som måndagen varit. 
Puss & kram & godnatt.
Här är den underbara klänningen. Den är helt lovely. Tänkta att man kanske kan matcha med någon av dessa skorna.  Vilka tycker ni?
Sedan så gillar jag denna rosa klänning grymt mycket, så den ska också beställas.Måste säga att Haléns har mycket snygga kläder i vår/sommar katalogen.
Puss & kram igen :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Den svarta klänningen är skit fin! Älskar allt med tyll! :) Vet inte vilka skor dock.. dom är fina båda två! :) men kanske dom lila just för att klacken är högre! Älskar höga klackar! :D

2008-04-08 @ 11:45:49
URL: http://sotnosen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0