fredag...

Tillbaks igen. Hade det trevligt när jag var och handlade. Jag handlade en av mina favorit tidningar. Scrapbooking m.m. heter den. Mycket bra tidning om scrapbooking. Och den är svensk. Handlade även lax med lime och västerbottenost fyllning. Den var underbart god. Eftersom det är fredag och att jag har gått ner 10 kg så unnade jag mig denna underbart goda middag. Jag brukar bara ta mina 3 måltider milkshakes om dagarna, men ville göra denna tråkiga dagen lite bättre. Och det blev den. Är så mätt nu.
Vad ska man hitta på nu? Jag tycker inte att det är något på tv idag. Ser inte Let's Dance eller Så Ska Det Låta. Morsan och farsan zappar mellan dessa 2 program. Och jag känner inte riktigt för att vara social idag så jag tänker stänga in mig på mitt rum. Får väl se någon film. Varför bor jag fortfarande hos mina päron? Varför får jag ingen lägenhet? Det är väl någon mening med det. Vill ut och resa. Vill till L.A och hälsa på släkten som vi har där. Det är 18 år sedan jag var i L.A. Vad tiden går fort. För fort ibland tycker jag. Vill ha sol och värme, är så trött på vintern. Vi har ingen snö kvar här jag bor, och dagen har varit grå. Dom sa att det skulle bli soligt idag, men jag har inte sett någon sol.
Borde göra smycken eftersom jag ska sälja dom hos min cambridgekonsulent. Pallar inte. Jag ska gå in i mitt rum nu och mysa lite. Tända lite ljus och se en bra film. Stardust kanske, som Claire Danes och Michelle Pfeiffer är med i. Jag hittar nog någon film att se. Har ju en hel del filmer. :)
Kram på er och ha en fortsatt trevlig kväll.
Vad händer hos er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0