Ny vecka

Hej på er.
Ja då var det måndag igen. Tycker veckorna går så snabbt. Idag har vi haft vårväder här. Helt underbart. Var ute med hunden och gick en runda med honom och det var så härligt. Tror ni inte att jag glömde kameran. Så typiskt, för Emil (hunden) ålade sig under ett staket för att lukta på blommor. Det såg så roligt ut. Han njöt, det såg jag på honom. Sen ålade an sig ut igen. Han var dock inte genom, utan han låg under staketet med halva kroppen. Han är underbar den hunden. :D Som sagt, jag får börja ta med mig kameran när jag är ute. Såg en massa krokus. Dom blommorna är så söta. Är det lika fint väder imorgon så måste jag bara ta med mig kameran. Som tur är så är batteriet laddat. Är på mycket bättre humör idag. Det var t.o.m så att jag och mamma satt i uterummet och spelade Yatzy. Det var faktiskt trevligt. Annars så har jag inte gjort så mycket idag, bara tagit det lugnt. Tänkte att jag skulle sätta mig på motionscykeln men det blev inte av och det kommer jag inte att göra nu eller senare idag heller. Den står nere i källaren. Måste gå ut och runt huset för att komma dit. Man är lite lat ibland. Haha. Får väl ta upp den och sätta den någonstans här i huset. Framför tvn kanske. Jag längtar till kl blir 21. Då börjar mitt absoluta favorit serie. CSI. Tycker den är bäst som är i Las Vegas. Tror det var något annat bra program oxå. Nu får jag gå och göra lite annat.
Kramar
Vilket är ert absoluta favorit serie/ program?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0