Snö och ännu mer snö

Har precis kommit hem från att ha varit och hämtat ut mina biljetter till SMASK 2008. (Längtar till den 29 mars. :) ) Det snöade ännu mer nu än vad det gjorde innan idag och det har börjat lägga sig på marken. Det är helt vitt utanför mitt hus. Jag älskar snön. Vilket Emil, min hund, oxå gör. Han kör ner nosen i snön och så frustar han lite. Han ser så söt ut när han gör det.
Och jag har varit så duktig idag. Jag har ätit mina 3 mål milkshakes idag och känner mig duktig. Jag håller på med Cambridgekuren och jag är så glad att den funkar. Har gått ner nästan 9 kg på 5 veckor. Vilket jag tycker är skit bra. Äntligen något som funkar. :)
Snart ska jag se Simon & Thomas. Älskar inredning och jag tycker dom är duktiga. Roomservice är oxå ett favorit program. Men jag har flera favorit program.
Vilket är ditt favorit program?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0