Söndag...

Ja då var det söndag kväll. Sorry jag inte har varit här inne innan och skrivit, men jag har varit på ett j'kla humör. Varför vet jag inte, men jag har inte varit så trevlig mot mina föräldrar, men så är det väl ibland. Jag såg Labyrint igår. Bra serie. Och det säger jag inte för att min kusin Björn Bengtsson var med i den. Han är en grymt bra skådis. Läser du det här Björn så vill jag säga att du är bäst. Du är min favorit skådis. Jag är nog ett av dina största fan skulle jag tro. :) Labyrint var väldigt spännande, men måste säga att den var lite skum oxå, men mkt bra. Har ni inte sett den så köp den. Såg den nästan hela kvällen. Gjorde en paus då det var Andra Chansen. Men efter det så forsatte jag att se serien. La mig halv 5 i morse. Kanske därför jag var på dåligt humör innan, fast det tror jag inte. Jag har bara retat mig på allt idag. Har varit lite så hela helgen.
Brorsan, hans sambo, hennes dotter, min brorson och brorsdotter har varit här idag och det var kul. Men jag var lite irriterad när dom kom och det märktes nog. Sorry säger jag till er.
Imorgon är det ny vecka och det känns lite sådär. Är lite deppig oxå för tillfället. Känner mig otroligt ensam. Allt känns skit förtillfället. Men jag kämpar på. Jag kämpar på med min viktnedgång oxå och det går bra. Jag vill ha miljöombyte. Skulle behöva komma iväg. Gärna någonstans som det är varmt och soligt. Gärna L.A, då jag kunde hälsa på David C. Allt jag tänker säga att han är en kändis. En väldigt söt sådan. ;) Är lite småkär i honom, men det vet han inte om. Om han kommer att få veta det vet jag inte. Hade en helt underbar dröm om honom i natt. Men den tänker jag behålla för mig själv. ;) Sorry. Hehe. ;)
Är så avis på min kusin Björn som är i Australien. Vilken resa han gör. Han har dykt, surfat och sett en massa. Jag vill oxå surfa och kolla in Australien. Han ska vara borta i 8 veckor. Han har varit där nu i ca 28 dagar.
Nu ska jag göra något annat och snart är det I En Annan Del Av Köping. Tycker dom är så härliga. Och Linda Hammar har ett så härligt skratt. Det kommer direkt från hjärtat.
Kramar
Vad tycker ni om I En Annan Del Av Köping?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0