Tisdag kväll

Ja då var det kväll igen. Har varit på Pema idag, och jag fick handlat lite till mina smycken. Så nu kan jag göra klart mina fimolerejordgubbarna. Har dock inte bestämt mig om jag ska sälja dom hos min Cambridgekonsulent. Får se. Jag hoppas inte att Petra blir arg på mig för att jag har gjort likadana. Men det är alltid kul att prova på lite nya saker. Men jag är långt ifrån lika duktig som Petra.
Jag har så ont i skallen idag. Inte kul. Men jag ska se Gossip Girl idag. Kanske även den nya serien som börjar efter Gossip Girl. The Starter Wife heter den. Den verkar bra. Fast det är ju House samtidigt. Fast har tröttnat lite på den serien. Varför vet jag inte. Har kurs imorgon i Lund och det ska bli skitkul. Ska göra lite smycken då. Om det blir några så kommer det bilder på dom. Det kommer blider snart på mina fimolerefigurer oxå, men dom är inte riktigt klara.
Nu ska jag käka.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Petra

Var blir bilderna av på dina skapelser? :D

2008-04-02 @ 11:10:10
URL: http://sotnosen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0