Tisdag

Hej på er.
Idag vaknade jag redan halv sju. Men lyckades att somna om några timmar. Det är inte vanligt att jag vaknar så tidigt. Eftersom jag inte har något jobb så brukar jag sova länge. Min brorson kallar mig för en "sjusovare". Det stämmer nog. Haha. Solen sken vid tio tiden idag, men nu är det grått, tycker jag. Ja vad händer idag? Jo, jag ska till Pema idag och handla lite. Ska se om dom har kedjor till halsband. Skulle även behöva lite papper och mer fimolera. Men fimolera vet jag inte om dom har. Det är så lätt att göra av med pengar där. Fast det tycker jag det är på dom flesta ställena. Jag älskar att shoppa, men säg vilken tjej/ kvinna som inte gör det. Tror dom flesta gör det. Skulle behöva lite nya kläder, men det får vänta tills jag har gått ner lite mer i vikt.
Snart är det påsk. Jag skulle vilja få ett påskägg fyllt med godis, men det är nog ingen bra idé när man håller på att gå ner i vikt. :) Hittade en rätt rolig bild på nätet för ett tag sedan.  Tycker denna bilden är rätt rolig och den talar för sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0