Tråkig dag

Ja då var det fredag igen. Det är en tråkig dag idag. Fick veta att min bästa kompis K inte flyttar ner till skåne till sommaren. Hon ska stanna en termin till. Jag blev ledsen ner jag fick veta det för jag vet att hon trivs inte och hon är ensam där. Precis som jag är här. Jag är jätte ensam. Har inte många kompisar. Så för det mesta sitter jag i mitt sovrum och deppar och känner mig super ensam. Dom kompisar jag har är upptagna med sitt liv, och det förstår jag. Klart dom vill umgås med sina pojkvänner och barn. Dom jobbar mycket så det är helt förståeligt. Men det konstiga är att dom har tid med sina andra vänner men inte mig. Är det fel på mig eller? Har jag gjort något mot dom? Svaret är Nej. Men dom tycker väl att jag är annorlunda eftersom jag är överviktig. Men jag har faktiskt gått ner 10 kg, och mer ska det bli. Men varför undviker mina kompisar mig? Är det för att jag tycker det är jobbigt att gå ut och festa? Känslomässigt jobbigt är det eftersom jag känner mig så stor. Tycker inte kläder sitter snyggt på mig och det är ju ingen som tycker jag ser sexig eller bra ut. Fast mina kompisar, föräldrar, bror och andra släktingar säger att jag ser bra ut, men det är väl därför att vi är släkt dom säger det. Men visst har jag dagar då jag känner mig snygg, och dom dagarna blir fler och fler nu. :)
Nu ska jag köra och handla, så vi ses senare idag.
Kram
Hur är din dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0