Hmmm.....

Oj så bra jag är på att blogga. Det är ju över 1 år sedan jag bloggade sist. Ibland vet jag inte vad jag ska skriva om, och då blir det som det har blivit. Alltså inget skrivet.

Pappa har dock blivit bra igen. Skönt. Han har börjat att jobba igen, och det går bra.
Och jag har oxå börjat att jobba. Det är så kul. Jobbar i en presentbutik här i Höör. Trivs så otroligt bra. Så det har hänt en hel del sedan det sista blogginlägget.
Är dock fortfarande singel, men det gör inget. Jag arbetar mycket med mig själv för tillfället. Mår mycket bättre än vad jag har gjort, och det känns lite som om livet leker. Har gått lite olika kurser, som har varit så roliga. Har bl a gått om Reiki 1, har lärt mig att spå i änglakort m.m. Det är så kul att ha olika "verktyg" att hjälpa sig själv med. Så K, du kommer att bli spådd av mig när du kommit ner. :) Och du kommer inte undan. Haha.
Jag måste bestämma mig för vad min blogg ska handla om. Det kommer nog att bli lite andligt, inredning, mat, mode, musik, film, vänner och familj. En trevlig blandning tycker jag. :)

Vad vill Ni läsa om?

kram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0